De ce si cand ai apela la un expert in organizare – Casa Senina

Când ai putea apela la un expert în organizare?

 

Atunci când viaţă sau casă ta sunt copleşitoare
Atunci când te afli într-o schimbare majoră în viaţă: te muţi, te căsătoreşti, îţi faci copii, îţi faci biroul acasă, trebuie să ai grijă de părinţi în vârstă, etc.
Atunci când ai mai puţin timp la dispoziţie decât ţi-ar trebui pentru proiect.
Atunci când ai vrea ordine, dar pur şi simplu nu ştii de unde să începi sau cum să o faci
Atunci când te-ai blocat şi nu ştii cum să mergi mai departe
Sau, pur şi simplu, când ai nevoie de companie/ expertiză într-un proiect care poate fi copleşitor de unul singur


Cine ar putea avea nevoie de un expert în organizare?

Oricine

un antreprenor care observă că angajaţii lui au nevoie de mai multă organizare, dar nu au nici aptitudinile, nici timpul necesar să o facă - pentru că cine are acest lucru în core business

Un părinte care observă că copilul lui ar avea nevoie de sprijin în a se organiza, dar nu ştie cum să i-l dea

O şcoală care observă că pierde foarte mult timp valoros (ce ar putea fi dedicat învăţării) organizând elevii sau făcând treburi administrative

Un cuplu care să mută împreună şi au nevoie de mediator de spaţiu

O familie care are foarte multe conflicte legate de casă

Când ai nevoie să te muţi într-un spaţiu mai mic sau mai altfel

Oricine simte că programul, banii nu sunt în controlul lui/ei şi şi-ar dori să fie

Cum te poate ajuta un expert in organizare?

 

Expertul în organizare vine cu o serie de aptitudini specifice care să te sprijine în anumite situaţii
Are un vast catalog de soluţii care pot fi personalizate pentru ţine
Stie că nu toată lumea funcţionează la fel şi te ajută să înţelegi de ce ai nevoie
Are reţea de donaţii astfel încât să ştii că lucrurile de care te hotărăşti să te despărţi ajung la oameni care au nevoie de ele
Este înţelegătoare şi ştie să asculte, pentru că în multe situaţii lipsa de organizare este un subiect sensibil pentru ţine (deşi nu ar trebui să fie, nimeni nu este bun la toate)


Cum se desfasoara procesul?

 

Ne întâlnim şi vedem dacă vrem să lucrăm împreună

Trecem mai departe în a vedea ce funcţionează, ce nu funcţionează şi unde vrei să ajungi

Ne întâlnim la ţine acasă sau la birou şi începem procesul, încet, să vedem cum merge

După o sesiune sau 2 putem seta şi un obiectiv de timp realist pentru proiect

Poţi alege dacă vrei doar consultanţă sau şi sprijinul cu proiectul efectiv

Poţi avea sprijin de la asistent personal de cumpărături şi arhitect dacă ce îţi doreşti are nevoie de soluţii mai complexe

După ce terminăm tot proiectul primeşti sprijin în a menţine ordinea şi programul pe care ţi le-ai propus

Noua ne place tare ce facem.